brommer

Brommerverzekering - Alle brommerverzekeringen vergelijken
Op zoek naar Brommer? - Zoek Brommer in alle zoekmachines
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Brommer
Start een campagne - jouw website over Brommer, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Brommer > Forum > opvoeren > Citta opvoeren, Hoe doe je dat het makkelijkst??
  Maurice  1. Geplaatst op 12 december 2006 om 13:06 uur     quote nieuw bericht email edit 

Heej,

Ik heb een gillers Citta en hij is echt helemaal standaard en rijdt echt 25 km/u. Hoe kan ik hem dan het makkelijkst opvoeren tot ong 40 km/u?

Kan het ook met 65mm poelie en een leovinci uitlaat??

ik hoor t wel

Later

Bart  2. Geplaatst op 23 januari 2007 om 16:57 uur     quote nieuw bericht email edit 

heey

je brommer opvoeren,
je kunt het best je sproeitkoppen vergroten,
karbaratuer vergroten elektronische ontsteking
sproeikoppen veranderen
de brandstofkabels
en de prop uit je knalpot halen,
en achteraf een printplaat steken
zou lijkt hij onopgemerkt opgevoeren, en met die printplaat kun je je begrensing aan en uit zetten
en als ze je tegenhouden, lijkt je brommer helemaal standaard
dus je moet niet zoals iedereen een hele andere knalpot enzo er opzette,
ik heb zelf een oude puch van 20 jaar, ziet er helemaal nieuw uit,
geen krasje of iets een heeft de uitstraling van helemaal standaard.
ben al 3 keer tegengehouden door de polite en gecontroleerd en op de rollerbank gezet voor controle,
en ze hadde nx door.
oja, je banden ziojn waarschijnlijk voor 33 per uur gerich wegens de zachte rubber. ik zou er geen race-banden opzette, valt allemaal te hard op.

groetjes bart

QUOTE:
Op 12 december 2006 om 13:06 schreef Maurice het volgende:
Heej,

Ik heb een gillers Citta en hij is echt helemaal standaard en rijdt echt 25 km/u. Hoe kan ik hem dan het makkelijkst opvoeren tot ong 40 km/u?

Kan het ook met 65mm poelie en een leovinci uitlaat??

ik hoor t wel

Later

!japieoh!  3. Geplaatst op 29 maart 2007 om 14:51 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 23 januari 2007 om 16:57 schreef Bart het volgende:
heey

je brommer opvoeren,
sproeikoppen veranderen
de brandstofkabels
zou lijkt hij onopgemerkt opgevoeren, en met die printplaat kun je je begrensing aan en uit zetten
ben al 3 keer tegengehouden door de polite en gecontroleerd en op de rollerbank gezet voor controle,
en ze hadde nx door.
oja, je banden ziojn waarschijnlijk voor 33 per uur gerich wegens de zachte rubber. ik zou er geen race-banden opzette, valt allemaal te hard op.

groetjes bart

[..]

Wat je zegt klopt niet helemaal Bart .
Een citta heeft geen prop in de uitlaat dus zou je er wel een andere op moeten zetten als je hem ff harder wil laten lopen.
En je hoeft ook geen printplaat op je brommer te zetten om je begrenzing aan en uit te zetten, dit kun je gewoon met een schakelaar doen, dit kun je zelfs op je lichtschakelaar aansluiten.

Derbi Lover  4. Geplaatst op 15 januari 2008 om 21:59 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 23 januari 2007 om 16:57 schreef Bart het volgende:
heey

je brommer opvoeren,
sproeikoppen veranderen
de brandstofkabels
en ze hadde nx door.

groetjes bart

[..]
hey,

kan je een schakelcrosser ook met 5kmh opvoeren??
mischien een domme vraag maar boeie!!

groetjes Bob

Derbi Lover  5. Geplaatst op 15 januari 2008 om 22:00 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 15 januari 2008 om 21:59 schreef Derbi lover het volgende:
[..]

Dan bedoel ik 5kmh harder laten lopen he

Peabapeprerse  6. Geplaatst op 31 mei 2008 om 14:58 uur     quote nieuw bericht email edit 

atacand-site-map
amiodarone-site-map
aldactone-site-map
avapro-site-map
adderall
amitriptyline-site-map
atacand
accolate-site-map
accolate
augmentin-site-map
ambien
allopurinol-site-map
actos
avapro
arimidex
amiodarone
abilify
atarax-site-map
amlodipine
albuterol
baclofen
aspirin-site-map
antabuse-site-map
ativan-site-map
aciphex-site-map
augmentin
adderall-site-map
ambien-site-map
acyclovir
amitriptyline
amoxicillin-site-map
baclofen-site-map
aricept-site-map
antivert
amlodipine-site-map
alesse-site-map
amphetamine
alphagan-site-map
altace
avelox

Brake  7. Geplaatst op 04 augustus 2009 om 23:07 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 29 maart 2007 om 14:51 schreef !Japieoh! het volgende:
[..]

Wat je zegt klopt niet helemaal Bart .
Een citta heeft geen prop in de uitlaat dus zou je er wel een andere op moeten zetten als je hem ff harder wil laten lopen.
En je hoeft ook geen printplaat op je brommer te zetten om je begrenzing aan en uit te zetten, dit kun je gewoon met een schakelaar doen, dit kun je zelfs op je lichtschakelaar aansluiten.

hoe kan je dan de begrenzer aan en uit zetten met schakelaartje?? kben vanplan me brommer op te voeren maar kzou deze informatie goed kunnen gebruiken.

Richard  8. Geplaatst op 05 juni 2010 om 16:24 uur     quote nieuw bericht email edit 

Echte Citta kenners, ik heb een citta die eigenlijk maar 25 loopt maar wil hem opvoeren, het is een snor maar ik vind hem echt langzaam rijden, de 25 haalt tie niet eens, nu wil ik hem richting 45/50 laten gaan.

Kunnen de echte kenners misschien stap voor stap vertellen wat ik er aan kan doen zodat hij ietsje harder gaat rijden want het is drama terwijl het zo'n leuk ding is.

David Baudoin  9. Geplaatst op 08 mei 2011 om 21:40 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 05 juni 2010 om 16:24 schreef Richard het volgende:
Echte Citta kenners, ik heb een citta die eigenlijk maar 25 loopt maar wil hem opvoeren, het is een snor maar ik vind hem echt langzaam rijden, de 25 haalt tie niet eens, nu wil ik hem richting 45/50 laten gaan.

Kunnen de echte kenners misschien stap voor stap vertellen wat ik er aan kan doen zodat hij ietsje harder gaat rijden want het is drama terwijl het zo'n leuk ding is.

je kan het best er een andere uitlaat onder legen, ja het valt wat meer op maar dan zet je een begrenzer op die je aansluit aan je lichtschakelaar wat die jongen hier boven zet of je spaart ff.
een Leovince Circuit uitlaat en dan helemaal goed afgesteld rij je ongeveer 5060 ofzo
je kan ook altijt nog grotere roletjes er in zetten en virio ring eruit enz enz
gr david hopelijk kun je er wat mee

Ga naar:

Inhoud : Stas Berg
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy